2010-06-22
16:19:26

Sol och moln..,

Idag har jag jobbat på Mogården på förmiddagen. Fick sedan ett ryck och for och löpte 5km på Grisan. Underbart skönt, solen var framme stundvis för att sedan gå i moln . Men inget regn blev det iallafalll. Jag hade tänkt ta tid men hade tidtagningen på mobilen som jag råkade slå av efter halva, TYPISKT. Så jag har ingen aning vad tiden stod på när jag kom tillbaka, men skönt var det iallafall. Så länge man har bra musik så är det riktigt peppande att löpa.

Har nu städat och donat lite här hemma och gått en runda med Elvis. Måste bara skriva att han stortrivs verkligen i stan, han älskar kolla ut genom fönstret eller sitta på en stol på balkongen och kolla på allt folk som rör sig där nere. Hahaha, att man verkligen kan älska en hund så mycket som jag gör.

Ikväll kommer Nina, Blom och Elin förbi, det ska bli mysigt med lite tjejsnack.



Må midsommarelgen nu ha fint väder.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: