2010-06-20
21:29:40

Söndag

Idag har jag hunnit vara förbi Jennie, Ante, Norah och sett deras superfina hus. Jag körde lite galet men när jag backade och skulle fortsätta rakt fram ser jag Jecka vid husknuten stå och vinka som en räddande ängel. Underbara vän! Egentligen var det inte så svårt att hitta dit, det var bara jag som hade blandat ihop vänster och höger. Huset var iallafall jättemysigt, det var ett hus som inte var byggt som alla andra hus. Jag älskar verkligen gamla hus som renoveras upp. De blir så hemtrevliga och mysiga.

När vi hade varit där och surrat så åkte Jecka hem med mej och SOM det regnade och började blåsa. Blev lite orolig att Jecka skulle blåsa iväg där ett tag, hahaha.
Nyss har jag och P ätit sommarens första jordgubbar med grädde. Mums!
Postat av: jecka

HAHA, jag kunde it använda paraplyet då jag gick, för som jag höll på att blåsa iväg ;)

Haha, men deff att vi ska blogga vidare. Känns bara så boring allt jag skriver, men jag ska inte sluta :) För jag menar, jag tvingar ju it folk att läsa så ;)

2010-06-20 | 21:54:18
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/
Postat av: Jonna

Huvva inte skoj att tro att jecka ska blåsa bort :P Haha.. Hare fint vännen! Kram :)

2010-06-20 | 23:33:54
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: