2009-04-10
13:16:21

Alesha Dixon - Breathe slow....

Mycket härlig låt så här till påsk och ledigheter:) Can´t forget to breathe slow.....count from one to ten....with my eyes closed....
Igår var Hanna och Nina hos mej...vi tände ljus och åt karra och mumsiga popcorn till Twilight....
Filmen var riktigt bra....jag brukar inte gilla när det är fantasy inspirerat men både boken och filmen är suveränt bra...så måste fortsätta läsa uppföljarna, tror jag bestämt.

Skönt med lite ledighet nu under påsk....vill bara bli frisk ngn gång...halsflussen är så seg...har aldrig varit med om dess like...får väl se om man kanske måste äta ngn annan penicillinkur?? det är bara det att  jag främst känner att jag vill komma igång med fotbollen någon gång! Blir småtokig när jag inte får anstränga mej....huvva

Jaja..de finns dom som har det värre...

Ikväll blir det lax hos Peters päron...och imorgon ska vi till Sjulnäs och äta, och sedan på söndag blire att äta italiensk tapas frukost/lunch hos E OCH C...Så hemskt gulligt!

GLAD PÅSK PÅ ER!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: