2009-04-23
13:01:51

C-uppsats...

På förmiddan har jag hunnit med en hel del...C-uppsatsskrivande och justeringar med Nadia, sen for vi till bibblo där det tydligen var Världsboksdagen..så Solbackas förskola hade sångstund och vi passade på att fika lite (eftersom det bjöds på gratisfka, gratis är alltid gott !) Väl där kikade vi I Sveriges rikes lagbok och jag säger bara som så jag är inte ett dugg avundsjuk på de som läser till advokat!! 

Nu ska jag ta tag och raka Elvis..och det var inte igår, så lär nog hålla på ett tag..haha han ser ut som ett troll nu när han är så orakad..som pappa kallar honom: SLARVEN, det kan inte stämma in bättre.

Senare i eftermiddag bär det av på fotbollsträning på Heden...

Det är väl det jag kommer pyssla med idag..inte så mkt speciellare än så..

Det finns mycket som jag ser fram emot i år och i början av 2010:

Kära syster ska få barn. Detta ser jag fram emot mer än något annat just nu!!
* Gå babysim med syrrans bebis
* Andreas & Nina tar studenten
* Mor och far ska ha 60-års kalas
* Januari 2010 tar jag min förskollärar/ lärarexamen.

Sen så ser jag självklart fram emot sommaren med förshoppningsvis härligt väder, fotbollsmatcher som går bra för oss och en Stockholmstrip. Annars jobbar jag på Mogården i vanlig ordning denna sommar också, kanske sista? Lite trist när man tänker på det. 



  
Postat av: Nisan

Ja de är bara bra med mig förutom att det är väldigt jobbigt med våra frågor som vi ska göra och vi kommer att åka upp till Luleå i morgon och träffa handledaren. För vi blir snart galna av allt detta. Jag hoppas att det ska bli bra. Så bra att du har börjat få träna igen :) Ja de är lite synd att vi ingte ses så ofta nu för tiden men efter denna termin kommer vi att ses igen hoppas jag! Kram

2009-04-23 | 13:53:47
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/
Postat av: Nisan

Ja de är bara bra med mig förutom att det är väldigt jobbigt med våra frågor som vi ska göra och vi kommer att åka upp till Luleå i morgon och träffa handledaren. För vi blir snart galna av allt detta. Jag hoppas att det ska bli bra. Så bra att du har börjat få träna igen :) Ja de är lite synd att vi ingte ses så ofta nu för tiden men efter denna termin kommer vi att ses igen hoppas jag! Kram

2009-04-23 | 13:54:38
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej. Jo hade verkligen vart perfekt om jag kunde ha en sån katt men vi får väl se. Det klänns som om det går segt för oss vi har bara träffat vår handledare en gång typ och vi har inte börjat skriva på bakgrunden än så jag är måttligt stressad jag har juh dessutom prov i HU den 29:e blää. Känns inge kul. Vad händer i helgen då?

Kram

2009-04-23 | 18:40:59
URL: http://evelajnan.wblogg.se
Postat av: anki

vad kul det låter med en stockholmstripp :D

2009-05-06 | 16:06:05
URL: http://ankim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: