2009-04-03
19:12:55

Fredag!

Jaha idag har man feber...så har spenderat dagen framför teven och käkat piggelin för halsen. Typiskt att Mogården ringde just idag å fråga om jag ville jobba i helgen....Rackarns I NEED THE MONEY..men vad göra när man är sjuk?

Ikväll blire alltså mys och film och kurering med älsklingen..
Talang 2009 har premiär det brukar ju vara lite skojjsigt som de flesta fredagsunderhållningar..

Om jag är feberfri på söndag, så ska jag komma å kika på tjejernas träningsmatch mot MSSK på LF:) bara kötta som gäller eller hur Anna!



LEV OCH MÅ ALLIHOPA

Postat av: Anna

Jag förstod att han fått numret av dig, haha.. Klart vi ska kötta! ;) Jag kör bil och du får följa med om du orkar (tänkte på febern) men vi hörs närmare och ser hur du mår! Ikväll har jag varit i Boden på musikal, inte så värst bra men ibland gör man tråkiga saker.. Nu ska jag nog se kvällens så ska det låta innan sängen. Krya på dig så hörs vi. Kram.

2009-04-03 | 23:54:19
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com
Postat av: Anna

(skrev en kommentar nyss men den försvann, men ifall att ngt blev fel och den dyker upp får du dubbelt ;))

Jag förstod nästan att han hade fått numret av dig... hahaha.. Men självklart ska vi kötta munksundarna.. Vi måste ju visa vem som bestämmer! ;) Jag kör bil på söndag så du får åka med om du orkar (tänker på febern), men vi hörs närmare så ser vi. Ikväll har jag varit på musikal i Boden, inte så jättebra men ibland gör man lite mindre roliga saker ;) Men krya på dig så hörs vi. Kram.

2009-04-03 | 23:56:36
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com
Postat av: Elin

Hej.. Du det tar två dagar från att du började med penicillinkuren tills du blir smittfri :) Så då vet du! Jag ringde aldrig igår, hade så huvva fullt upp, sorry :/ Men vi hörs! Puss å kram!

2009-04-04 | 10:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: