2009-04-19
19:44:43

Jag ska bli moster!!!!!! :)

Igår var det premiär för mej att spela match utomhus efter två träningar på typ 2,5 månader eller nå..
Hojja, det kändes kan jag säga er...inte hade man så mkt kondis att komma med!! var nog bara viljan som jag hade som bensin...åxå fick jag börja matchen att spela ytterback?!  Sist jag spelade på backfronten var väl på sjumanna eller nå..inte va det speciellt kul å va ytterback...tacka vet ja mittfältet...men men..matchen gick inge bra för oss..vi förlora me 3-0. Sådant är livet...bara ta nya tag.

Kul att ha börjat komma igång LITEGRANN iaf :P

 
Idag vaknade jag och P strax efter tio...så vi klädde på oss snabbt och for och åt frukost hos Elin och Crille...mumsigt var det! Italiensk frukost/lunch buffé, med lite av allt möjligt..åt så man blev sprängmätt ;) Sedan låg jag på E:s spikmatta ett tag, både på rygg och mage..mkt skönt, blev som en spa/hotell/ välbefinnande morgon :) Tack Elin och Crille för en mysig morgon!

Kl 16 var jag å P bjuden på saltsill hos Ruth...å det var riktigt gott..Elvis han fick som vanligt en skål med korv..å sen bjöd R på mjölk....digestive å paj till honom...så han är nog gode belåten i sin lillmage, han lär nog it äta nå mer idag :)

Föresten tror it jag har skrivit det på min blogg?...men som sagt ska jag bli MOSTER :) Som jag längtar..
Är så glad för min syster att hon äntligen är gravid...som dom har kämpat...
det funkade på första provrörsbefruktningen...så jag håller alla tummar jag har för att allt ska gå bra!
Syrran kommer hem i sommar...för hon ska föda här i Sverige..ooch sen kommer Panos hit när det närmar sig födandet.

jag tror att jag håller på att bli bebistokig??!! Jag drömmer om bebisar hela tiden...förmodligen för att jag tänker på min syster så ofta...sen så är det ju ganska många som är gravida nu! Bara på skolan i Lule är det många som väntar smått....Grattis Stina föressten :)

Nu ska jag dammsuga..innan det är wipeout

Lev och må!





Postat av: jonna

Hej :) Jå jag hörde ju det, ni skulle ha tittat förbi! Men jag förstår, är man trött så vill man kankse mer ta dte lugnt :) Jaa men kankse imorgon vad tror du? JÖ kan endast imorgon iaf ;) PUSS

2009-04-19 | 20:25:14
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com
Postat av: jecka

ÅÅÅÅÅ va roligt att dom äntligen ska bli päron ! och att du ska bli moster. Du får ta och gratta camilla jätte mkt ! vi får ta o göra nå snart. Jag o jonna skulle nog chilla imorrn om du vill komma ? Puss

2009-04-19 | 20:50:42
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/
Postat av: Evelina

Gud va kul att du ska bli moster - grattis! Jodå det är väl hyfsat bra annars, funkar. Men ni har då hunnit mer än oss känner mig superstressad inför ex.arbetet och förstå inte hur i h-vete ursäkta vi ska hinna bli klara. Jo jag är grymt less redan fast man bara börjat. Japp det blir jobb för mig på 3A kul att du ska jobba på 3B då kommer vi säkert ses! Kramis



2009-04-19 | 21:12:52
URL: http://evelajnan.wblogg.se
Postat av: Evelina

Gud va kul att du ska bli moster - grattis! Jodå det är väl hyfsat bra annars, funkar. Men ni har då hunnit mer än oss känner mig superstressad inför ex.arbetet och förstå inte hur i h-vete ursäkta vi ska hinna bli klara. Jo jag är grymt less redan fast man bara börjat. Japp det blir jobb för mig på 3A kul att du ska jobba på 3B då kommer vi säkert ses! Kramis



2009-04-19 | 21:13:46
URL: http://evelajnan.wblogg.se
Postat av: Emelie

HEEJ! Jamenvisst måste vi ta och göra nå! Vafan det är dålig stil från båda håll asså, skärpning :P

Jag kommer hem över Valborgs, med en massa polers från klassen, men asså om du ska ut i stan så kanske vi kan hooka upp där :D Måste ju visa Pitstaan för sörlänningarna! Men först Lillpite! Haha! Nope, jag är singel sen ett halvår tillbaka. Fan är det så längesen vi hördes? Time goes by...

2009-04-20 | 20:18:05
URL: http://enbusigliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: