2009-07-30
21:27:02

Tillbaka till Björklunda..

Idag var min första träning efter uppehållet. Har ju jobbat så mkt och dessutom varit förkyld men idag var jag redo för lite bollsparkning :)  Har sprungit lite själv men det är ju inte alls samma sak som en hederlig fotbollsträning. Härligt var det iaf..dock lite varmt (men man ska ju för fasen inte klaga?) Efter träningen stannade jag och nåra från laget kvar och tittade på herrarnas match. Det blev vinst för ÖIF grabbarna :)

Det finns mycket jag vill hinna med i framtiden, så blev sugen på att skriva en liten lista:

* För det första ta min examen och börja jobba med det jag gillar som mest..:)
* Efter lite arbete så har jag ambitioner att plugga psykoterapi eller beteendevetare detta riktat mot barn.
* Resa (blir nog en hel del resande till syster och bebis), men vill resa både i Europa och Asien..
* Och nu i höst blir det då iaf att ta tag i min gitarrkurs (skäms över att säga att jag inte börjat än, fick gitarren i julas..)
* har blivit lite smått tatueringssjuk, nu har jag ambitioner att tatuera en liten tatuering på foten (om jag kommer att våga det vill säga)
* Spå mej hos någon...har så många frågor om min framtid just nu??!!

Ja, jag vill så himla mycket och ambitioner har jag så det räcker för flera men man får väl se var vindarna bär en! Only god knows..









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: