2010-01-20
19:15:16

Onsdag..

Jag har hört rykten om att det går nya Greys ikväll??

wohoo, som jag har saknat Greys..synd bara att man har fotboll exakt den tiden.

Annars har jag inte så mycket vettigt och skriva..jobbar 50% på Björklundaskolan i veckan :)
Imorgon blir det dags att ha gympa med ettorna..eller rättare sagt Brunbjörnarna. (gruppen)
Trivs väldigt bra..vi får väl se var man jobbar någonstans eller om de blir att jobba någonstans till veckan..

På lördag är det examen...kan inte alls förstå det!

Jag är färdig lärare mot förskola, förskoleklass och skolans tidigare år t.om åk 3 !

Ofattbart..känns i huvudet som att jag ska plugga till veckan eller något..

Jonna..om du läser det här, kan jag komma förbi dej en stund på fredag? Så får du hjälpa mej? ;)

Men jag hör av mej.

Var förresten och böjde/färga ögonfransarna på Parelle idag..tack så hemskt mycket brudar :) Nu fotboll.

Keep in touch..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: