2010-03-27
22:13:32

Lördagsmys

Är hemma, myser och kurerar mej. Har haft nersläckt (fast hade dock televisionen med Körslaget igång) en timme och firat Earth hour, bara jag och lilla Elvis har myst på här hemma. P har farit till Fallebulle;) för att lira tevespel.

Är med och tävlar på Nelly.com som alla andra, men man fick ju 50kr att handla för så varför inte? :)

SÅ RÖSTA PÅ MIN EGEN DESIGNADE BIKINI. Lite roligt tidsfördriv var det att designa denna bikini iallafall.

Imorgon blir det om vädret och hälsan tillåter, att fara och hejja på laget som har match på förmiddagen och sedan ska jag träffa J och J för fika och New Moon, äkta söndagslyx tycker jag.




Gå in på denna address: http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=b7288yUXYkS0BRQ8lFYHamnF








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: