2010-03-22
15:27:57

Måndag host host..

Jag har legat sjuk hela helgen...(är nästan less på att blogga om att jag är sjuk, kan någon bara ge mej ett bättre immunförsvar?) Inte speciellt roligt iallafall och jag som hade sett fram emot att träffa mina f.d klasskompisar och mina söta vänner på Nodo i lördags..men what to do?

Bara acceptera..orkade inte fara på jobbet idag heller eftersom jag hade feber i natt och hostade rätt så mycket...

Men jag känner mej kryare så imorgon så är det en ny dag och då banne mej ska jag må bra och finna mej på jobbet :) Måste bara skriva att jag älskar mitt jobb, vill bara få stanna där längre. Snart har månaden löpt ut men då väntar förhoppningsvis andra utmanande och trivsamma arbetsplatser..

Träningen blir det inte att tala om imorgon men hoppet finns kvar att jag kan träna på onsdag iallafall, vi får an se vad hälsan bjuder på..fotboll är grymt kul men hälsan går före, så missa träningar är ju egentligen ingen världslig grejj??..(detta försöker jag intala mej <3)

Nu till något positivare, jobbigt att bara höra mej gnälla!...

Jag har beställt ett par vita converse på La Redoute med 25% rabatt...ÄNTLIGEN. De har varit slut på Ellos länge nu. (har rabatt där också) så orkade inte vänta med att beställa eftersom man vet aldrig när de får in skorna..

Nu är jag bara på jakt efter en frisörtid, eftersom jag ska avfärga mitt rödbruna hår och göra det mer ljust mellan brunt typ..med lite guldaktiga inslag...(Om det nu blir som jag önskar) men vi får se..kul med förändring iallafall.

LEV OCH MÅ.

"Det finns inga misstag bara lärdomar."






Saknar Silia & syster så mycket...men 12 augusti är vi där <3






Postat av: Elin

Vad jobbigt att du ar sjuk återigen, men vi håller alla tummarna, något gott måste det ju komma ur det har också, det finns sækert en anledning till varfor just du drabbats av nedsatt immunforsvar.. En dag kommer du få svaret och då kommer allt vara så solklart, du kommer forstå allt och vara æn mer lycklig æn nu ;) Ælskar dig och krya på dig!! Hors!

2010-03-23 | 06:23:21
URL: http://m4rklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: