2010-07-18
16:48:10

In my head.

Nu när det är sommar känns det inte som att jag tar mej samma tid för att blogga, vem vill sitta framför datorn när solen skiner??

Lite updates:

Fredagen spenderades hos Nina med gamla klasskamrater från LTU. Det var som vanligt oerhört mysigt. Vi åt tacos, kladdkaka, jordgubbar, melon, godis..japp listan kan göras lång! Sedan drog vi vidare till Sjöbodan, där det vimlade av folk, gammal som ung. En del kända ansikten stötte jag på, hann även snabbprata med Moa som jobbade och slet. Kvällens höjdpunkt var Nordman, han var kung! Vi stod bland folket längst fram och shakade och sjöng med i texterna. Haha hela fredagen var helt sjukt trevligt, den bestod även av en roadtrip i Böle för att sedan fara föbi Matte Lundström kl 4 för att käka skrov, men dock så befann han sig inte hemma. Den avslutades hos H i Långnäs, ytterst trevlig pratstund, blev en hel del djupa samtal för att varva med skratt som kändes i hela magen. På hemfärden fick jag och Nina syn på två älgar och där kring halv 7 på morgonen var jag åter hemma i stadslägenheten för att krypa brevid gubben och stänga de gröna. 

Lördagen hade jag egentligen lagfest, men jag var så grymt sliten och precis som jag kände så har jag nu gått och blivit förkyld, blajj. Men lördagen blev myskväll hos Anton och Åsa, vi grillade ute, åt blåbärspaj och marsansås och satt och surrade hela kvällen. Vi hann även med en promenad brevid vattnet. Anton och Åsas hus ligger så fint till, supermysigt.

Idag är det söndag= vilodag. Jag har mest sovit eftersom jag tror jag fått feber :/ I knew it.

Nu ska jag fixa med min Iphone som det är nu har jag inga kontakter i telen..är det någon som vet hur man för över kontakter till Iphone???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: