2010-09-15
13:29:42

UPDATE

Kände att det möjligtvis var dags för en uppdatering. Har verkligen inte varit så aktiv på bloggen men nu ska jag ta och rycka mej i kragen.

Vad har hänt sen sist?!

Ja ni, jag har varit i Hanioti, Thessaloniki, befunnit mej I Sthlm och tyvärr inte sprungit Tjejmilen (SOM VAR TANKEN) utan hejjat på Jesse, detta pga av min ledbandsskada i foten. Jag har inte heller kunnat träna fotboll något pga detta. Kommer inte kunna spela fotboll något mer, har tagit beslutet att sluta nu. Jag har alldelses för dåliga knän och nu då problem med ledbandet i foten. Har verkligen gråtit över detta eftersom det är en livsstil, och jag har ju spelat sedan jag var 7 år. Typ vem är Sandra Löfqvist utan fotboll??!

Har fått en liten förfrågan av tränarna men vet ej hur jag ska göra kring detta. Vill som gärna hinna med egen spring och gymträning, men vi får se. Jag älskar ju verkligen fotboll, det tror jag ingen av mina närmaste har gått miste om. Men livet går vidare, man ska inte förstöra kroppen, jag ska ju kunna orka jobba i typ 40 år till! Nu siktar jag och Jessica på Tjejmilen 2011! Body balance låter också som ett lovande pass på Korpen. Finns mycket att se fram emot trots allt :)



Sen har jag väl hunnit springvicka i 1,5 vecka och NU HAR JAG  FÅTT VIK TERMINEN UT på en förskola :)
Är så otroligt glad. Var och hälsade på idag och personalen var enormt trevlig och barnen lika så. Verkar vara ett super bra ställe så det kan ju inte bli bättre. Ska jobba på Cypresssens förskola med 2-5 åringar. Älskar verkligen att jobba med barnen i den åldern så det kan inte bli bättre för mej. Jag har verkligen världens bästa yrke :)

Idag känner jag mej verkligen glad! Det var längesen jag kände så här!

Postat av: Elin

Är verkligen lycklig för din skull! =)

2010-09-18 | 00:25:11
URL: http://m4rklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: