2010-06-16
22:23:10

En dag mitt i veckan

Idag är det onsdag och kära Jonna fyller år. Grattis!
Har varit hos familjen Hjälte/Lundgren och fikat och sedan har jag även hunnit luncha på Thai med Lisa,gått en runda på stan med tjejerna och slingat/klippt håret hos Mikaela. Hann även hälsa på lagkamraterna på träningen. Blev dock ingen träning för min del eftersom jag har fått skavsår och med tanke på att vi har match på fredag igen, så var jag smart (för en gångs skull) och avstod från träningen idag. (fast nog ryckte det i bena när jag tittade på..)
Igår hade vi match på Björkis mot Alvik. Vinst med 4-1 och en riktigt rolig och härlig match. Vi hade verkligen kämparanda allihopa! Jag spelade höger ytterback. Vad har hänt, haha?! De tre senaste matcherna har jag spelat på backposition och jag måste ändå erkänna att jag trivs bra där bak, man har en helt annan kontroll på medspelarna och uppsyn över plan. Kanske är det så, att det är meningen att jag ska spela back i år ? Känns kul att bli nämnd i tidningen över min insats. (haha inte direkt väntat.) Men det är klart att man blir glad av det!
Helgen som var har varit helt fantastisk. Lördagen var det fest hos Blomman, för att sedan gå ut på Challenge & 1906. Vi dansade hela natten och jag kom hem där kring 4.(ska lägga upp bilder så fort batteriet har laddats upp.)
Nej nu måste jag vara lite social med Peter.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: