2010-05-14
23:44:26

This is how I make my friday

Dagen började med att jag for till jobbet, lugnt var det (med endast ett barn på avdelningen) men skönt var det att få lite ordning på PP:n som vi håller på med.
Sedan for jag på stan en vända och såklart blev det lite mer i shoppingkassarna än vad som var tänkt. Ovanligt för att vara jag ens? Fyndade iallafall en bikini, shorts, puder-rosa tröja från H&M och köpte mej även en jeansjacka från Cubus.
Kom hem hann säga några ord till älsklingen som hade besök av Falle och Patte, för att sedan ta en promenad till Evelyn, där vi firade Nina. Kul att träffa alla gamla klasskamrater +Kajsa, Blom, Eve och Malin såklart.
Mycket mysigt, vi surrade om allt mellan himmel och jord och kom in på ganska djupa samtal stundvis. Vi pratade ganska länge om droger (alkohol, cigg, narkotika) och det är ganska intressant att höra hur alla ställer sig till frågor kring detta. Kommer narkotikan i framtiden bli legaliserad i Sverige? Jag ryser då bara jag tänker på det. Ganska intressant att varje missbrukande person sårar ALLTID minst 7 människor som finns i dess närhet.
Grattis söta Nina på 26-årsdagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: