2010-06-28
23:03:20

Måndagsbarn.

Sov länge idag, sedan har jag grejjat på hemma nästan hela dagen. Köpte en del diverse saker på Ikea igår som behövdes diskas, hängas upp och tas fram. Slutresultatet blev jag verkligen nöjd med, jag ska slänga in lite bilder sen. Idag fyller älsklingen 26 år. HIPP HIPP HURRA!
Han ska firas imorgon men jag gav honom paketen idag. Köpte en jeansskjorta och en vit kofta/munktröja. JAG BARA ÄLSKAR JEANSSKJORTA PÅ KILLAR, så han blev riktigt fin i den.
Har hejjat fram tjejerna idag i Sjulnäs, matchen blev 4-4. Nog var man riktigt sugen på att spela men mitt knä känns fortfarande ont sen smällarna man fick i knät förra matchen :/ SKRÄPIGT!
Smörjer in det och bandagerar och hoppas verkligen att det snart går om..
Nu ska jag gå och mysa med Pete.
Imorgon är det arbetsdag och sedan kalais.
Tjing...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: