2010-06-23
16:14:44

Personlighetstest

Blev inspirerad av Moa..så passade på att göra ett eget personlighetstest..haha vissa saker stämmer andra stämmer då VERKLIGEN inte. Praktiskt lagd är väl inte så passande att bskriva mig som?! Och om jag vore konstnär skulle jag då aldrig få något sålt. HAHA
Lärare, förskolepersonal stämmer ju dock ypperligt.

Din personlighetstyp:

Sällskapsmänniskor som älskar att roa sig. Deras goda humör smittar av sig på omgivningen. Lever för stunden och älskar nya upplevelser. Ogillar allt teoretiskt och opersonliga abstraktioner. Vill vara till nytta för andra. Tenderar att vara händelsernas medelpunkt i sällskapslivet. Förnuftiga och praktiskt lagda.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, konstnärer, säljare, lärare, personalvetare, socialarbetare, förskole- och dagispersonal, kläddesigners, inomhusdekoratörer, konsulter, fotografer, musiker, personalchefer, kontorschefer, coacher, fabrikschefer, livsmedelsarbetare, receptionister, rekreationsarbetare, religionslärare.

Postat av: Moa

Jo du kan få höra sen. Haha jag tror du skulle passa superbra som konstnär! :)

2010-06-24 | 17:38:19
URL: http://moateresia.blogspot.com
Postat av: Sara Lindberg

Det stämmmer verkligen in på dig att ditt glada humör smittar av sig! Kram

2010-07-06 | 18:38:21
URL: http://sarlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: