2010-05-31
22:06:55

Min dag.

Idag har jag varit på jobbet, älsklingen bjöd mej därefter på middag på 3 kronor för att sedan fara hem och fira min b-day med familj och släkt. Mysigt att träffa alla! Tack för superfina presenter!
Men däremot orkar jag inte bli något äldre nu! Varför kunde man bara inte stanna på typ 21??? Usch jag har åldersnoja, jag vet att det är tidigt (är ju bara 24) men jag kan inte rå för det.
Måste bara uppdatera från min helg i Umeå och Yran.
Grym helg, skrattanfall, dans på All Stars, träffade trevliga människor, tog fel på Malin och en alkoholiserad gubbe?! Råkade säga att jag var sugen på White Christmas istället för White Russian..(tror inte jag vill dricka tipex och typ explorer, haha) the Incredibles IRL underhållning hann vi även med men det bästa var ju ändå bussturen tillbaka från krogen till Ålidhem. " Wo jär häin, vorför järe så myche människor och bussarna går mitt i nåtta?? Hein jär konschtitt....att pippa en pitekille jär som å pipp ett tamt marsvin! " jag och Malla skrattade oss dubbelvikta och så tittar han på oss..."Vo ni ser lyckliga ut, järe nå speciellt?!"
Har väl inte hänt så mycket mer i mitt liv sen sist..jobbar, tränar och äter,sover typ....
Matchen mot Trångfors fick jag spela mittback...haha jag säger bara VAD HÄNDE??
Googlade bara av ren nyfikenhet och fick fram vilka kändisar som fyller år samma dag som jag. Några av dessa var,
Brooke Shields        Clint Eastwood          Colin Farell        Anna Ternheim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: