2009-08-05
10:29:34

Working day..

Igår hade vi vår första seriematch efter uppehållet. Matchen spelades mot LDFF...det slutade med en 2-0 vinst till oss...wiiee :) En viktig vinst!

Jobbar kväll på Mois idag..så blir nog inte så mkt mer än jobb för min del idag.

I helgen ska jag och P på dop...lilla Alice ska döpas i Sjulsmark. Det ska bli mysigt, har aldrig varit på dop förr.

Har också köpt en fin present till lilltjejen!


Måste bara erkänna att jag har börjat nöta Big Brother-reprisen från -03 och Paradise hotel 4- Danmark om nätterna..

Tycker speciellt paradise hotel egentligen är ganska fjantigt eftersom det går ut på att typ supa, ha sex och prata skit bakom ryggen på varandra. Men lik förbannat så ser jag det ändå!!! Erkänner trots detta att man blir smått beroende av det. Hatälskar programmet!


Hoppas alla får en fin dag. Det ska jag se till att jag får...

"Standing in the light of your halo"


Min familj är bäst. Ni betyder så mycket!


Älskade mor, far och broder.








Mina kära syskon..Camilla me lilla Silia? i bebismagen och Michael..


Postat av: Anna

Yes, jag och vattenflaskan var ett riktigt bra team igår ;) Jag är grymt laddad för match! Vi ses i Öjebyn.

2009-08-10 | 13:06:45
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com
Postat av: Moa

Oj vad länge sen jag såg dina föräldrar, hälsa dom från mig!!! :) Är allt bra med dig annars? Kram!

2009-08-26 | 08:33:58
URL: http://moateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: