2009-02-14
16:35:08

Alla hjärtans dag <3

Äntligen helg....trodde aldrig veckan skulle ta slut..har kämpat mig igenom praktikdagarna...fast ja är dunderförkyld..men nu äre helg å chans å slappa å vila upp sig!

Summering av veckan i överlag är att den har varit riktigt bra...barnen är hur gulliga och härliga som helst och handledarna likaså.

Hehe många säger ju att man får höra sanningen av barn och jag kunde inte hålla mig för skratt för ngn dag sen.
en flicka tittar på mig när vi sitter och pratar och konstaterar med att säga: Fröken, du är så busig!
Jag: Jasså, vadå?
Flicka: ja men....du är så virrig
Jag brister....
Flicka: Ja men du är som så här..(flickan pekar med fingret mot sitt huvud) du är så förvirrad..

haha kunde inte annat än att hålla med hon..


Idag sov jag hur länge som helst, Lisa var nyss förbi och jag hjälpte henne med att locka håret till festen hon och henke ska på ikväll..


idag äre alla hjärtans dag...och imorse gav jag peter lite gelehjärtan...å snart ska Peter fara och köpa hem mat från golden...mmmm..tror de blir lax för mig:)

Egentligen tycker jag alla hjärtans dag är lite väl överkommersiellt.fast man kan jun inte motstå att det är lite gulligt iaf;) ..dumt att det egentligen ska finnas en speciell dag som man ska visa uppskattning till de man tycker om...egentligen borde alla dagar på äret vara självskrivet alla hjärtans dagar..men men affärerna gillar nog att de finns något som heter alla hjärtans dag iaf;)

 
det blir en lugn myskväll för min del..kanske twilight?! (boken är riktigt bra.. HETT TIPS)

men tänkte passa på iallafall att idag skriva till alla mina vänner (ni vet vilka ni är) att ni är det underbaraste som finns...!!!

TJING!






Postat av: Jonna

Haha så söt... Ibland kanske det är så.. :P Men inte jämt!!

Jasså ni ska bara mysa ni.. Hmm! Trevligt.. Gör du bild.utmaningen sen eller? Du har väll ej missat den ;) PUSS PUSSS!!

2009-02-14 | 17:21:24
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: sara

haha, så söt flicka. Hade du kul lör vi träffades på kalles?

2009-02-17 | 12:27:50
URL: http://www.sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: