2009-02-28
15:31:52

Kan man bli mer less????

Jaha idag vare lördag. ikväll är jag och P bjuden på laxmiddag hos hans päron, mormor och hans morbror med fru är också på besök här i Piteå:).  Idag mår jag bättre.men med tanke på igår kan jag lugnt påstå att jag kände att jag lever och har en mage..(tydligen har jag en tendens att förtränga hur jävligt det är att ha kramp?)

Även om jag mår relativt bra idag har jag deff ingen ork för fotbollsträning..pratade me lagledarn idag, som tur är känns de som att de har stor förståelse för min tarmsjukdom.. så att de it bara tror att ja skippar träningar bara för ATT. Känns som att jag under 2009 aldrig kommit igång ordentligt med min fotbollsträning...antingen har det varit min eländiga mage eller så halsflussen som jag hade...men men..jag försöker iaf tänka positivt ..de är tur att de är nåra månader till serien börjar..borde hinna komma i form till dess:) Lagledarn frågade om jag iaf kunde va me på cupen i helgen...å de hoppas ja verkligen ja kan!! Men kondis kan jag inte garantera att ja har, med tanke på hur många träningar ja missat..:P
Man får ta en dag i taget...hälsan är trots allt det viktigaste här i livet! 

Less är jag på min mage så jag vill skrika rakt ut,men min optimism på att det ska bli bättre har jag med mig iaf:)



Vad säger vädret ute?? Underbart när solen har börjat komma fram på dagarna.

Puss å nu är de duschen som väntar för en lökis som jag;)





Postat av: Jonna

Huvva huvva, din mage mår verkligeninte riktigt bra.. Är det samma som det brukar? Tänkte om du borde fara in och kolla det månne? ;) Hoppas det går om så du kan satsa på le fotboll :) PUSSS

2009-03-01 | 12:10:22
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: