2009-01-08
17:09:56

Första inlägget!

Jaha nu har ÄVEN jag en blogg....är verkligen  populärt med bloggande (och har väl varit det ett bra tag nu)  så ska prova på om bloggandet är något för mej..är rädd för att jag inte kommer vara så duktig att uppdatera men jag ska iaf försöka;)

Hmm idag har varit en riktig slödag..sov till halv ett...då jag vaknar av att Peter ringer från jobbet och frågar vad jag gör..SOVER svarar jag helt sömnigt. Kan inte låta bli att få småpanik när man sover så länge, känns som att man sover bort hela dan. Men förmodligen behöver man väl sova ut riktigt länge ibland, så jag var VÄRD det! hade trots allt en sen fotbollsträning igår, å det börjar ju kännas inni kroppen att man är lite äldre ;) Trots att man är 22, (jag vet, INTE så gammalt) så känns det skillnad än då man tränade när man var 16. 

Har nyss kommit hem från Nina, vi hade en mysig pratstund tillsammans och kikade lite i nya H&M katalogen, FÖRVÅNANSVÄRT så var det inte så mycket kläder som jag kände att jag ville ha. Annars brukar jag ofta vilja beställa en hel del. Typ 3/4 delar av katalogen eller nåt:P 

Nej nu ska jag värma lite fläskfilé och kika på Peters nyinköpta väckarklocka.

Tjing..




 


 
Postat av: jonna

Välkommen in i cyberrymden ;) Moahhaha.

2009-01-08 | 18:38:20
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: