2009-01-09
14:30:22

Larver :(

Åhh håller på att bli smått galen....Anticimex har lovat att höra av sej så då får vi se då..
Det är nämligen så att vi har problem med fläskänger i kökskåpen..å det är såå äckligt!!
Drömmer mardrömmar om larver om nätterna...jag hurvas och kväljer  bara jag tänker på det.
Vi har sett larver för säkert ett år sedan, efter det storstädade vi alla köksskåp å så var det lugnt ett tag..men nu har de äcklen kommit tillbaka! Anticimex säger att de kommer från ventilationssystemen, eller att de möjligtvis kan komma från ngn lägenhet nära. Tydligen trivs dessa ängrar i getingbon. När jag såg dessa larver först trodde ja de var från maten eller nåt, typ mjölbaggar.  Men icket det, i skafferiet finns de inga alls, utan de håller till där vi har kastrullerna och sådant.
jaja känns som att jag håller på att städa ihjäl mej för att försäkra mej att de inte finns nå larver, men VI kräver att Anticimex besprutar köket med gift, för annars lär de ju fortsätta att komma tillbaka och man lär aldrig bli kvitt dom. Jaja nog om de små inneboenden som jag å P har..
Nu ska ja snabbfixa mej å sen ska jag å P kolla på en lägga på Kolmilavägen...får se om den är fin...den har då ett bra läge iaf.

Puss på er!
Postat av: Anonym

Nämeeen, funderar ni på att flytta? :) Späännande, måste skriva och berätta hur det gick :)

Ps.hoppas larverna försvinner. Usch! :S

Puss puss från jonna.

PS2. Inbjudan till examensfesten kommer snart!! :) Ni Måste komma!!! PUSS igen..

2009-01-09 | 23:23:24
Postat av: Jonnna

Nämeeen, funderar ni på att flytta? :) Späännande, måste skriva och berätta hur det gick :)

Ps.hoppas larverna försvinner. Usch! :S

Puss puss från jonna.

PS2. Inbjudan till examensfesten kommer snart!! :) Ni Måste komma!!! PUSS igen..

2009-01-09 | 23:23:48
Postat av: Anna

Jadu, min helg blev som resten av veckan, liggandes i soffan med feber.. :( Men nu verkar det vara på bättringsvägen, har inte haft feber sen igår morse yay! :) Men fortfarande lite snorig, men så länge febern är borta är jag glad.. :) Själv då, haft en bra helg?

2009-01-12 | 16:51:17
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com
Postat av: Jessica

Men tjaaa ! BRA att du äntligen har skaffat blogg :) det är faktiskt mkt bättre nu. Har jobbat idag så.. hur är de själv ? yes, ja ska på festen på lördag, antar att du också ska det ? :) Usch, kan inte va kul med larverna, drömde faktiskt att jag var hos dej åsså kom de massa larver, jag blev typ livrädd och du skulle hjälpa mej, men då så din mamma att du skulle låta bli och låta dom äta upp mej, hähä ! Men jag hoppas verkligen vi ses på lördag ;) puss gumman !

2009-01-12 | 17:18:39
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men tjaaa ! BRA att du äntligen har skaffat blogg :) det är faktiskt mkt bättre nu. Har jobbat idag så.. hur är de själv ? yes, ja ska på festen på lördag, antar att du också ska det ? :) Usch, kan inte va kul med larverna, drömde faktiskt att jag var hos dej åsså kom de massa larver, jag blev typ livrädd och du skulle hjälpa mej, men då så din mamma att du skulle låta bli och låta dom äta upp mej, hähä ! Men jag hoppas verkligen vi ses på lördag ;) puss gumman !

2009-01-12 | 17:19:00
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: