2009-01-12
17:15:24

Måndag igen...

Då vare måndag återigen å pluggandet är igång för terminen...helgens jobb på Mogården har bara ruschat förbi.
Som vanligt går helgerna allt för fort.
Har varit hos en klasskompis å pluggat i basgruppen idag, känns bra , vi har inte så mycket kvar av vår redovisning nu:) när man varit julledig å inte träffat många från gruppen på ett tag så blire så klart mycket  prat å sidospår om annat i pluggandet..men det behöver man..det ger en bara extraenergi, tycker jag!! Ibland kanske man skulle haft liite bätrre självdisciplin;) men de e ju tur att de finns de i gruppen som är duktig i sin roll att styra upp pluggandet igen.

Hmm.. vart ingen yoga me Elin B idag..de var synd..korpen verkar ha bytt dagar på yogapassen. Hoppas bara de inte krockar med fotbollsträningarna. Yoga är så underbart!! känns som en AHA-upplevelse efter varje gång jag gör de.  De är ansträngande och rogivande på samma gång. Nu är jag inge proffs på yoga precis, men tycker det är härligt att träna det då och då, då jag har tid. Måste bara skryta med att jag ÄNTLIGEN kan nå mina tår med handen när jag strechar benet och håller det rakt. Har aldrig kunnat de förr, de ni;)  

Nu håller Peter på att steka lövbit.(min mage skriker efter mat)..å jag ska gå å duka nu.

Ska avsluta med en fråga jag fick av en 6-årig pojke för ett tag sen:...... Är du me idol??           Hahahaha...om det vore såväl.

Ta hand om er.

Postat av: Linnéa

Ja det verkar som de:/ Roligt att du gjort en blogg:)

2009-01-12 | 18:28:10
URL: http://linnealindstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa jag låter inte som jag ska så det är inte riktigt bra. ingen feber iaf. Men jag ska nog inte träna nåt i veckan.. eller lördag möjligtvis. hur mår du? :)

2009-01-12 | 19:48:17
URL: http://mpettersson.webblogg.se/
Postat av: Moa

Oooh kul att du har blogg nu, kan man läsa vad du sysslar med! :)

2009-01-13 | 00:40:35
URL: http://moathorlind.blogspot.com
Postat av: jonna

Haha najs att du kan nå tårna ;) Det kan bara jag om jag "tvär far" framåt. HAha.. PUSS gumman..

2009-01-19 | 20:07:29
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: