2009-01-13
13:43:45

Sol.. jag vill ha mer sol!!

Idag har jag pluggat i djupviken på förmiddan..å sen drog jag å Nina och solade lite på Sun Tan. grymt skönt men dess värre tror jag att rören inte var av de nyaste laget :S  Drog som kallt i slutet å annars brukar man svettas ordentligt när man legat 16 min. Ikväll blir det träning och ut i springa i öjebyn..hojja är inte så frestad..har sån mensvärk..men men de får lov att gå :) Nu har jag typ NÄSTAN fått min gitarr stämd..men den är nog inte 100% korrekt stämd..måste be brorsan fixa de..har även kollat upp på internet och jag ska anmäla mej till en nybörjargitarrkurs ..så då får vi se...vill bara lära mej lite grunder, så man kan spela barnsånger med barnen.

hmm annars har jag väl inte så mycket vettigt att skriva..

Lev och må!


Postat av: jonna

Ohhh najs, måste få höra dig spela så småningom :)

2009-01-19 | 20:10:35
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: