2009-01-24
14:33:59

Lördag!

Sov länge idag igen...vakna halv ett...ojoj...inte lätt då man e trött alltså ;)
Igår var jag å Peter å åt middag på Thaigarden med Elin och Crille...mkt trevligt å super go mat. Jag åt en kycklinggryta med kokosmjölk<-----det bästa! Sen lyxade jag och E till det med bananasplit  till efterrätt..inte illa alls:)
Sen for vi tll munksund och såg lets dance..Emma och Markus kika förbi..hemskt trevligt.

Idag blire att  hjälpa Nina och färga håret, ska bli spännande och se hennes nya kortklippta frisyr! Själv är jag så sugen ibland på att klippa av håret rejält, men samtidigt så vill jag spara ut det och ha det långt. Det svänger fort och jag brukar ha så dåligt tålamod med att spara ut de...men nu har jag banne mej bestämt mej att ska ja iallafall försöka spara det ett tag :) !  Det är alltid så med mej..när jag har kort hår så vill jag ha långt...å när jag har långt så vill jag ha kort! Att man är aldrig nöjd med det man har???


Ikväll ska jag, Nina och Sara träffas och surra lite tjejsnack och fika på Nodo.  hemskt kul å träffa Sara, det var ett tag sen. Förut träffades vi ju typ varje dag när vi gick i samma klass, men tiderna förändras och hon verkar trivas mkt bra med nya utbildningen...  å snart blir hon sthlmsbo den räkan ;P


Nu ska jag göra iordning mej..


Ta hand om er!
TÄNK PÅ DET NI HAR OCH INTE PÅ DET NI INTE HAR :)
Annars blir man ju aldrig nöjd!






 
Postat av: Jonna

Mysigt med go middag, och efterrätten. Mmm ;) Hihi, vad all ahar varit på middagar hos/med varandra på senaste. MYS! :) Håller helt med om det sista du skrev!! PUSS gumman, synd du ej kunde komma ikväll :S

2009-01-28 | 16:40:50
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: sofia

blir ju hungrig varje gång jag går in och kollar på din blogg.. du måste uppdatera!! :D Det första jag läser är det du åt på thaigarden.. Uppdatera nu! :D

2009-01-29 | 03:40:21
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Jonna

Skoj att du hann komma igår, gick träningen bra efter det då?

Haha, håller med Sofia lite faktikst. Dags för en update ;) PUSS och kram.

2009-01-29 | 17:12:16
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Jonna

Jääklarns alltså ;) Du äter på thai varje helg.. Och samma mat med samma folk, inte illa ;P Haha! PUss hoppas du haft en bra helg?

2009-02-02 | 15:02:50
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: