2009-06-03
15:54:52

3 juni...

Sista dagen på LTU avklarad innan sommaren...wihoo
Opponeringen har gått ganska bra, så nu är det bara finjusteringar med uppsatsen innan vi får reda på om vi blir godkända...kommer kännas grymt skönt när vi är färdiga med arbetet!! Puhh, är måttligt less nu.

Annars har jag haft en bra helg...i söndags hade jag födelsedagsfika för släkt och vänner..(ska lägga upp lite bilder)mycket mysigt och vilka fina presenter jag fått..tack så hemskt mycket! Men dock så hade jag inte behövt några presenter, fy vill inte fylla nå mkt mer nu..kan gärna stanna på 23, resten av livet ;)

Har lagt undan en rosa (inte ofta jag använder den färgen) tunika på Gina idag..så det blir nog ev. och köpa den och använda den på fredag.
För då tar min kära vän Elin sjuksköterskeexamen! Så duktig :)

Ska äta lite pastasallad nu, sen äre träning som gäller..

Tjing!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: