2009-06-16
10:24:28

Dags att röjja!

Idag är det röjjardagen på stan, så jag, syster och min mor tänkte fara dit och kolla om det finns något man kan fynda.

Gårdagens match slutade 3-3 mot Norrsken. Vi började riktigt dåligt, men i slutet av första var det som att någonting hände, för då började vi rulla boll och göra mål. Jag fick in två pytsar, det kändes riktigt kul :) Känns som att kondisen har börjat komma tillbaka, fast har ändå en hel del kvar...

Ska prova mej på att länka till PT sporten, får se om jag lyckas:

http://pitea-tidningen.se/sport/artikel.aspx?ArticleId=4698304


Annars har jag väl inte så mycket vettigt att skriva om, håller på att läsa Inte utan min dotter. Den är grymt bra, försöker hålla mig vaken om nätterna för jag har ju inte tid att sova när det händer så mycket och spännande saker i Teheran. Förstå vad hemskt att bli fången tillsammans med sin dotter i ett oroligt land full av misär, detta av sin egen man?!!  Mannen som var en kärleksfull far hemma i USA men förvandlades till en martyr i Iran...


Nu ska jag fixa mig ett ansikte...


Tjing




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: