2009-06-10
13:02:02

Summering av helg och början av veckan...

Fredag:På morgonen var jag i Skeå och såg  min underbara vän Elins sjuksköterskeexamen + att hon fick stipendium, BRA GJORT!  PÅ eftermiddagen var jag och P och åt sill hos Peters söt mormor...sedan överraskade älskade med att köpa den underbara filmen  I taket lyser stjärnorna och en Ben & Jerrys glass till mej ;) Så kvällen blev en riktig myskväll med gotta och film. BJ finns det någon godare glass??

Lördag:  Ikea i Happis med P och hans päron. Där blev det shopping av lite allt möjligt..också bland det bästa var att jag  fick tag i Filippa K muggar på Iitala outlet..Så nu kommer teét smaka mycket godare ;) På kvällen var det dags för examensfest hos Elin...mycket trevligt med mkt vatten för min del...hade ju match på söndagen.

Söndag:  Match mot Arvidsjaur..vinst me 6-0...:) Kondisen har börjat komma tillbaka litegrann, känner jag, men det är ändå en hel del kvar än. Grattis Anna till målet, det var du värd;)


Måndag: Linjevakt på Gotis till P96 Öif- Pif..DM-match, så fick mer pengar än vad jag trodde. (Aldrig fel!)
Direkt efter linjedömandet så var det träning...kul träning men dock få som tränade..
Efter träningen körde jag full fart hem och lämnade Anna och hämtade upp Nina. Vi skulle fara och sola och uret stod redan på kvart i tio..(solariet stänger 10) Vi brummade iväg och hann precis in på Solana. Där var det fullt så vi kom in i solariet baki tio ngngång. Rörelsealarmet slogs på halv elva men vi chansade ;)

Klockan var fem i halv när vi var färdiga! Puhh, svettigt värre men vi hann. Desperata efter lite värme eller vad??

Just nu är jag i sjulnäs, har vart här och solat lite på altanen..och hämtat band till A & N champagneflaskor. Har även klilppt luggen här i Sjulnäs hos Michaela..tänk att håret känns mycket fräschare bara när man klippt lugg.


Snart ska jag tillbaks till staden..



Ha det bra alla.

"Fokusera på vad ni har och inte på vad ni inte har"











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: