2009-06-25
11:42:43

Vilken dag det var igår..

Igår  ringde Nadia till mej, det hördes på rösten att hon var uppspelt och när hon skrek GRATTIS, så förstod jag! Vi hade klarat C-uppsatsen...Åhhh vilken lättnad, känns så underbart skönt att ha klarat examensarbetet. Med tanke på att vi har kämpat med det, ibland har vi varit  hyfsat nöjda och ibland när det har tjorvat har vi velat slänga datorn i väggen av ren frustration!! Jaja, antar att det ska vara lite som en berg och dalbana när man skriver examensarbete.  Å nu har en sten fallit från hjärtat och  jag har kommit en liten bit närmare min examen. Detta måste bara firas. Jag och Nadia ska bestämt gå ut och äta något gott någon dag här, och bara känna oss glada.


Igår hade vi match mot LDFF 2. Vi spelade hyfsat bra, men tappade slutet av andra. Men sedan i andra halvlek, hämtade vi upp och matchen spikades 4-2 till Öjebyn :)

Jag fick lägga straff i den 58:e (?) minuten, och satte den i vänster hörn...Vilken lättnad :) Detta trots mina trasiga, ihoptejpade fotbollsskor. Kan nog inte slänga dem trots allt? Jag tror de har en del tur med sig.


Imorgon börjar PSG, ska gå domare fredag och lördag. Hoppas på fint väder så man får lite färg.
Är dock nervös och döma sju-manna....för föräldrarna brukar skrika som nå galningar...men det ska nog gå bra, bara jag beter mig bestämt!!

Nu ska jag sola lite...

Ikväll håller jag tummarna för PIF:s damer!!





 





 



Postat av: Nettan

Va kul att ni är klara och godkända med uppsatsen! Stort grattis! :))

2009-06-27 | 17:07:53
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: