2009-03-01
20:15:14

Byta kanal på teven - inte sååå lätt!

Idag låg jag i sängen länge...jag såg slutet på vasaloppet med täcke och kudde, å ja måste säga att ja beundrar de som vann!! Sandra Hansson och Daniel Tydell (tror jag han hette) fatta vilken utgållighet och styrka de har.!!  De musklerna är inte att leka med!

Sen bar jag och Peter av in till gallerian och Cafe Del Mar , där vi mötte upp Elin, Crille och Patte. Drack grönt te och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen for vi en sväng till Peters söta mormor Ruth. Som ville ha hjälp att  byta kanal på teven..hon hade sett ettan och ville nu se fyran...ojj inte är det lätt för söt Ruth, när tekniken morderniseras så snabbt ;)

Jaha...jag  har just sett OTH...och småkikar lite på gossip nu.

Vet it om jag har så mkt vettigt och skriva??

Om jag nu nånsin har de i mina inlägg ;)

Lägger in några bilder från Brors 40 års partajj....

 
                              Faster och Ante



                     Jag försökte se lika rockig ut som broder ;)!



     Ante med sin söta flickvän Nina



                Rock var det som stod i topp på kareokelistan !


 Jag och Anna hängde me!


 Doris med syster Anna.


 Jag med älsklingen


 diska, diska...diska!


 Här kommer Pippi Långstrump!
Postat av: Jonna

SÅ mysigt. Haha skojiga bilder, har inte sett dem ;) PUSSS

2009-03-01 | 23:20:19
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Jonna

Hej igen ;) Vad tror du om en fika på torsdag? :P Hare bar i veckan.. PUSS :)

2009-03-02 | 12:24:01
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Jonna

Du är utmanad, kolla bloggen ;) PUSS

2009-03-02 | 12:35:41
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: