2009-03-07
12:43:42

fredagsfotboll..

Igår ägnade jag och Lisa hela fredagskvällen åt att supporta laget vårat....Å bra gick det :)
4 vinster och en oavgjord, så ÖIF tog hem hela cupen....

Härligt slit tjejjer!!!

Spännande var det också......höll på att få magsår och hjärtattacker emellanåt..;)
Men vinsten stod på vår sida! och det syntes verkligen på laget att all fys VERKLIGEN har gett resultat....vilken ork vi hade motför förra cupen...( men konstigt vore det väl annars?)

Idag vaknade jag upp hes i halsen..men dock inte så underligt med tanke på hur mkt jag skrek igår..hehe
Magen börjar kännas bättre..och jag har till och med börja känna mej nå grymt rastlös...å då har jag verkligen börjat tillfriskna...(A good sign)! Och "vanlig" mat har jag börjat äta.....känns verkligen bra!

Så nu är det bara vila åter vila..fast det känns seeegt nåt så kopiöst....men ju mer vila, desto fortare blir man ju frisk sägs det!

Nejj nu ska ja ut med min nakengris:)

Puss på er...å tack för alla krya på dej-hälsningar ja fått!




 







Postat av: Jonna

Men se där, så roligt att det gått bra :) kan tänkta mig att du haft spring i benen och helst hade velat vara med ;) Hihihi.. Fortsätt i denna takt med magen, låter ju bättre. Puss och kram!!

2009-03-08 | 15:50:15
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: