2009-03-29
18:53:32

Jag ser det snöar...

Jaha jag som hade hoppats på att all snö skulle smälta bort snart?! Vill ha vår.... Å vad är det jag ser idag när jag vaknar? Jopp att det snöar.!..

Ahja å andra sidan så är det ju fräsch snö...den missfärgade gamla snön snöas över..så nu är det pudervitt igen..


Hmm idag har varit en slöardag för mig.. (har blivit många sådana på sistonde, dock väl behövt)

Imorse blev det ett varmt bad..med aromadoft lavendel i hela badkaret och där la jag mig ner för att finna ro med avslappnande musik. Och ro fick jag då...höll nästan på att somna ;)

Snart så kommer Nina över till mig, så ska vi umgås lite och slappa tillsammans.

Igår var jag å P till lule...mycket trevligt. jag hittade mig en parkas vårjacka  från BikBok.. och den var på 50 % till och med !och sedan köpte jag mig ett par låga vita nike sneakers från InterSport. Jag fick tag i precis det jag var ute efter.. P blev nog som vanligt less på att springa i en del tjejaffärer..men men smällar man får ta när vi följs åt på shoppingrunda ;)

Hoppas alla mår kanonbra.

Här är gårdagens investeringar:







Postat av: Anonym

Jooodå, vi har en mkt rolig kurs, ser inte fram emot exjobbet! Haha. Dansen med barnen gick finfint, hur är det själv då? Klara med praktiken? Kramen!!!

2009-03-30 | 21:20:43
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tjo lööök! inte igår alltså! Ja, du måste se twilight, så jäkla bra film alltså ! och böckerna också för den delen ! har du börjat läsa andra boken eller ? :) jag har laddat hem filmen, men den kommer på dvd om typ en månad, så då blir de väl att köpa den ! :) vi måste verkligen ses snart ! sugen på en fest på lördag eller nått ? PUSSSS!

2009-03-30 | 22:16:36
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tjo lööök! inte igår alltså! Ja, du måste se twilight, så jäkla bra film alltså ! och böckerna också för den delen ! har du börjat läsa andra boken eller ? :) jag har laddat hem filmen, men den kommer på dvd om typ en månad, så då blir de väl att köpa den ! :) vi måste verkligen ses snart ! sugen på en fest på lördag eller nått ? PUSSSS!

2009-03-30 | 22:16:48
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tjo lööök! inte igår alltså! Ja, du måste se twilight, så jäkla bra film alltså ! och böckerna också för den delen ! har du börjat läsa andra boken eller ? :) jag har laddat hem filmen, men den kommer på dvd om typ en månad, så då blir de väl att köpa den ! :) vi måste verkligen ses snart ! sugen på en fest på lördag eller nått ? PUSSSS!

2009-03-30 | 22:17:11
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hejsan Sandra, inte visste jag att du hade blogg.. Då måste ja ju börja hänga med här i svängarna! :P Joodåå, allt är bra med mig. Kursen är verkligen bra, och samma med dansen med barna.. Enda synd var ju att det tog slut.. Längtar inte till ex jobbet! Haha. Men hur är det själv då? Gått bra på praktiken?



Ha det finfint! Kraaamen

2009-03-30 | 22:37:06
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hejsan Sandra, inte visste jag att du hade blogg.. Då måste ja ju börja hänga med här i svängarna! :P Joodåå, allt är bra med mig. Kursen är verkligen bra, och samma med dansen med barna.. Enda synd var ju att det tog slut.. Längtar inte till ex jobbet! Haha. Men hur är det själv då? Gått bra på praktiken?



Ha det finfint! Kraaamen

2009-03-30 | 22:38:44
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/
Postat av: Jonna

Oj vad folktdubbel och trippel-skickar kommentarer? Tjorv månne?

Jaa men det är ju så man kan ju jobba extra någon g¨ång också ;) Jaa måste hitta på nått.. Går skolan bra?? PUSSS

2009-03-30 | 23:10:06
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: