2009-03-24
18:48:02

Jahapp...

Då var det bara att inse fakta, fick reda på igår när jag var hos läkaren så berättade han att jag fortfarande har svullna halsmandlar och att jag fortfarande har min halsinfektion. (har jag haft halsinfektion mer eller mindre i 2 mån månntro?) Mitt immunförsvar är verkligen skräp just nu. Jag som hade satt upp ett litet mål för mej själv att kunna börja träna fotboll lite smått i veckan, men det föll i diket...

Så det blir att vänta någon vecka till med träning.
Kent (lagledaren) ringde också idag och frågade hur det var med mej och undrade om jag kunde träna och kanske ev. va å spela lite på träningsmatchen i helgen...men icke sa nicke

jaja nu när jag ändå vart borta ett tag från fotbollen så är det väl likes å vila någon vecka till...eller som läkaren sa har jag träningsförbud än så länge.

Ahja fatta vilket lyxproblem man har???! Man borde skämmas...när de finns de som har det mkt värre. Så nu ska jag sluta gnälla!

Idag vare skoldax i Lule, hade examination från praktikuppgiften och sen handledarsamtal med Mervi angående exjobbet. Vi har verkligen fått en jättebra handledare( så det känns skönt), hon hade massor av tips och råd att tillföra oss med. I grunden är hon specialpedagog och eftersom vårt arbete berör det specialpedagogiska så var det en riktig fullträff.. jag och Nadia har tillochmed påbörjat våra intervjufrågor till förskollärare, grundskollärare, specialpedagog och rektor som vi sedan ska intervjua. Så det går framåt iaf..:p

Sedan hann jag en liten snabbvända på staden idag...kika in lite på Gina..ooch H&M...men inga pengar rök iväg..däremot såg jag att Gina ska ha en kväll öppet för medlemmar (tror det var den 26:e?) och det brukar ju va trevligt..shopaholic som man är.

Ikväll är det Desperate som gäller, eller hur tjejjer ;) ? Lev och må!

                                     









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: