2009-03-09
20:39:49

Måndag

Jaha, helgen sprang iväg och det är redan måndag kväll...

I lördags umgicks jag med Nina och Elin.B...vi myste på och såg Melodifestivalen....helt rätt att Sarah Dawn Finer gick vidare...Carro af Ugglas var ju grymt skön...hon är så speciell och egen så hon blir helt enkelt bra!! Tänk att vara som hon..bara skita fullständigt i vad andra folk tycker!!! ...hon liksom lyfter sitt ben som en kissnödig hund och vrider ansiktet i massa grimaser.....allt för att få den rätta " känslan" i musiken och det lyckas hon med, tycker jag:) 
 men däremot är det inte direkt en melodifestival låt.....

Sedan nattsuddade jag och Blom vidare...med Wallander -film.....<-------kärlek
Idag har jag haft praktik med mina  pärlor  i f-klassen...man har ju nästan saknat de små rackarna under sportlovet;)

 Som en pojke sa idag på fritids till en annan pojke som kom in samtidigt som samlingen med fröken och barn pågick.
-Välkommen hem!

hehe,
det är ju verkligen sant.!!
Barnen spenderar mesta vakna tiden i förskolan eller skolan...när de kommer hem så är de trötta och griniga och det är inte så länge tills de ska sova för natten..
Skolan/förskolan blir som en familj för dem...å vilken påverkan har inte vi pedagoger?  jag kommer själv ihåg hur man såg upp till sina lärare....:)

Till något helt annat..
ibland kan jag ha svårt att förstå mej på hur vissa folk kan agera i vissa situationer....men förmodligen är det nog inge illa ment...men en fråga....kan man vara FÖR positív? att vara FÖR negativ är däremot absolut ett hinder för människor!


Nää....Nu ska jag värma mej lite blåbärste

Åhh vad jag längtar till om en månad!

ha en gó kväll







Postat av: Elin

Vad händer om en månad tjejen? Klart man inte kan vara För positiv, jag tycker iaf om din positiva inställning till livet och alla hiner du stöter på ;) Love ya! Kramar!

2009-03-09 | 21:25:53
URL: http://m4rklund.blogspot.com
Postat av: Jonna

håller precis med Elin, tänkte säga samma!! :) Yo go girl ;) PUSS PUSS

2009-03-10 | 10:45:06
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Jonna

Tack så mkt :) Kram på dig med!

2009-03-10 | 22:56:54
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Jonna

Hahah men sandra, inte gör det ju nått :P Har tom glömt vad det var, tror du har sagt det? :P

Men bra, då tar du det lugnt så att det blir bättre för dig! Mitt går alltid bort då det är ett litet virus till skillnad från ditt!! ta det lugnt så blir det säkert bra! :) PUSS puss gumman!

2009-03-11 | 22:31:28
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Malin

Hallå. Det är bara bra med mig. Jag har praktik just nu så det är lite skolledigt. Saknar dig också!! Jag kommer hem v.15 och stannar en och en halv vecka. Då måste vi ses. Kanska lite fika och en film :D

2009-03-12 | 11:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: