2009-03-15
20:13:46

Nomy....

Sitter och små tittar på Herren på täppan....medan Nomy-Cocaine är på hög volym.
Åhh så härlig låt, säger jag bara...... men AJJ så destruktiv text ;P If you are in pain, take yor life with cocaine...inte det mest optimala?? men ajj så skönt flow i låten.
Imorn äre ny praktikvecka med nya utmaningar och prövningar..å denna vecka är sista veckan....dagarna bara springer iväg känns det som..

Idag har jag, gubben och Elvis vart på långpromenad när solen sken som varmast. Härligt med frisk luft....varför kan inte all slask och snö smälta bort???? jag vill ha sommar!


"En del människor gnäller alltid över att rosor har taggar..
Jag är tacksam att taggar har rosor"


- ALLOPHONES KARR -





 

Postat av: Jennie och Norah

Ja visst har hon!? :)

Nu är det på tiden att du och Jecka kommer och hälsar på oss!Annars hinner ju Norah fylla tonåring :)

2009-03-21 | 18:30:36
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: