2009-03-14
23:36:42

Schlagerkväll!

Har just kommit hem från en riktigt trevlig schlagerfest hos Petra....Jag och Nina träffades före och fixade och donade oss tillsammans. Festen hade temat Årets Schlager, så vi skulle klä oss som artisterna. Nina var en kvinnlig Måns Zelmerlöw..;)  Själv kom jag fasiken inte på nåt, så jag var bara jag!

Malena med La Voix vann...operakvinnan var riktigt bra ( å jag var väl den enda som tyckte det på festen..;) iof Elin.B tyckte med från ett hörn från Kalix)...men varför kunde inte Sarah Dawn Finer placera sig bättre? Hon var ju grymt bra.

Årets skräll var väl ändå Af Ugglas?? Hahaha...va vare jag sa??!!! Hennes låt ÄR RIKTIGT BRA :p

Sedan hade vi lite schlagerlekar....mycket trevligt...jag fick imitera Carro Af Ugglas.(å det var inte svårt, för hon sticker ju verkligen ut)..haha

Trevligt folk och bra musik och mycket skratt kan man summera kvällen med.
Så nu när de andra gick ut på Kalles for jag och Nina (läs magproblemstjejerna) hem. Men fasiken snart är jag förhoppningsvis helt bra och kan gå ut och svänga mina lurviga på dansgolvet...Vänta Kalles I`ll be back!

Annars så har jag inte så mycket att skriva...
Gårdagen var jag och P hos Elin och Crille. Mkt mysigt...hehe pojkarna somnade däremot ganska fort...som två små trötta barn haha

Så jag och Elin tjollrade på å surrade om lite allt möjligt

Nä nu blir det att läsa Om jag kunde drömma

Hoppas ni alla andra mår super!









Postat av: Jonna

Mmm det var tråkigt att du inte var ute, vi efterlyste dig ;) Men då du är bättre så får du ju komma med ut istället! :) Får planera in något. Ha det bra.. Puss och kram

2009-03-15 | 15:32:42
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: