2009-05-26
11:44:57

26 maj

Var på vårdcentralen och fick lite örondroppar till öronen och ska spola dom på fredag..kanske man förhoppningsvis börjar höra lite bättre..? Har inte uppdaterat på ett bra tag, men för er som som inte vet så har jag legat sjuk hela helgen med feber, hosta, halsont och ledvärk?! har då aldrig haft sån ledvärk förr pga feber, men ngn gång får väl vara den första? Nog för att man helst vill slippa sån skit. Har jag ett immunförsvar gjort av skräp?! Förmodligen! 

Så ingen fotboll för mej har det varit...eller helt enkelt inget socialt liv alls har det vart för mej de senaste dagarna..teven och soffan har varit mina bästa vänner...å så klart Älsklingen har pysslat om en, igår kom han blandannat hem med piggelinglass=sjukglass.Kan man vara sötare?

Men på bättringsvägen är jag! trots att det onda i halsen är kvar så har jag ingen feber..
Imorn blire iaf att jobba på Mois, som det ska bli skönt att göra ngt annat än bara vara hemma.
Varvat med arbete på Mogården, så ska jag i veckan läsa mej in på C-uppsatsen jag och Nadia ska opponera på nästa vecka..nervöst!

Ikväll är det Desperate, icke att förglömma.

"Ha mod att vara den du är, och tappa inte modet för att du är den du är" 



  
Postat av: Jenny

svar: Hejsan! :) , det är bara bra, själv då? Tack :), ne en kompis till mig har gjort den.jag kan inte sånt, så kan tyvärr inte hjälpa dig ;/ , kram :)

2009-05-26 | 18:26:45
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/
Postat av: Jonna

Skönt att du är på bättringsvägen :) Krya på dig gumman. Kramar!

2009-05-27 | 00:08:24
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: