2009-05-15
22:06:41

Fredag....

Dagen började med att jag for till Nadia och tjorvade och höll på att bli nåt så hemskt snurrig och frustrerad av att sidnumrering bara tjorva i dokumentet...så tillslut gav vi båda upp..
Jag drog mej in till stan till dejt med Lisa...vi lunchade på Nodo, med lax, pressad potatis och kladdkaka i efterrätt. Hemskt trevligt hade vi :) Efter rännande på stan och en snabb visit i Lisas lägga, så for jag och Elvis till sjulnäs där vi var ute på gräsmattan och solade oss lite. Jag vet inte vad, men jag älskar verkligen att vara i Sjulnäs på sommaren. Det är som så mycket lugnare och mysigare än i stan...tacka vet jag byn ;)

Efter visiten i Sjulnäs så for jag hem en snabbis och hämtade ingredienser till min pajbakning som kulle äga rum hos Nina. Vi bakade till schlagerkvällen som hon ska ha imorgon. Jag bakade en hallonpaj med marsansås. (första gången, så får se imorn hur den smakar) Nu sitter jag här och bloggar..men ska nu ta å gå å mysa lite me P och se kult-teve (Bad Boys)...


Lev och må!

Postat av: Nisan

Hur gick det med baket, gick det att äta eller? Grattis att ni kan gå upp med eran uppsats, själv får vi vänta till i höst. KRam

2009-05-24 | 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: