2009-05-10
21:05:52

Helgen som gått...

Helgen har som vanligt gått snabbt som bara den...jag har hunnit mysa med syrran med ost och kex...sen igår hann jag en liten sväng på stan med Elin.B och vi hamnade i folkvimlet i gallerian...och tydligen uppträdde EMD..så vi fick oss en liten blick på flickfavoriterna. Jag måste erkänna att Danny inte ser helt tokig ut i verkligheten  ;)  

Sen igår eftermiddag så var det seriepremiär mot Saik..vinst med 4-0..riktigt härligt start. Jag var lika oklok som vanligt och spelade med mitt dåliga knä..(skulle aldrig ha gjort det) kände mej inte riktigt hundra på plan men annars var det en riktigt rolig match..och premiär för våra snygga randiga matchkläder!

Efter matchen gasade jag snabbt hem med volvon..för dusch och fix..och sedan for jag å P till Nina, Malin och Petras födelsedagsfest som var i gårdslokalen på bäckgatan..mkt trevlig fest med roliga människor och en del klasskompisar och till och med en gammal lillåkernbo stötte man på;). Fick även ett nytt smeknamn av Tobbe, "Dansknäet" hehe eftersom knäet inte var prima men inte fasen skulle det stoppa mig från att dansa inte...

 Innan festen avtog så stod vi en folkmassa ute och sjöng tillsammans medan Petra och en annan kille (som jag dock inte vet namnet på men som var grymt duktig) spelade gitarr...fatta mysigt..inte är det mycket som slår allsång och gitarrkomp på en fest!
Det var en hemmafest..men folket blev lite splittrat där kring tolv...och både jag å P tappade tagget för att gå ut..så vi fortsatte hos Malin och Metin :) mkt trevligt, vi satt nog där till efter två ngn gång.

Sen idag å har jag sovit allt för länge...dammsugit lite..vart i sjulnäs och ätit..och bara allmänt slöat.

Morgondagen består av delad tur på Mogården.


Hmm..annars har jag väl inte så mkt vettigt och skriva..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: