2009-05-13
16:00:42

Lycka <3

Var på skolan idag och fick reda på att läraren tyckte vi var redo att gå upp i juni och att vår resultatdiskussion var lysande! Lycka säger jag bara!
Men nu gäller det att finputsa och grejja innan dess......dock riktigt nervöst när det väl är dax för opponering..huvva, men ska bli grymt skönt att göra bort det innan sommaren.

Annars har jag vart en sväng på stan idag och ätit en mjukglass...riktigt god!

Annars är väl inte mitt knä helt reko än..men ska iallafall provträna idag..fast P inte är så nöjd med det. (vet att du bara menar väl)


En fråga bara, är det någon som vet vad man kan ge en kille i present som tar studenten???

Vet inte alls vad jag ska ge till Ante, han är ju inte precis nå mycket för smycken och sånt.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: