2009-05-12
15:25:33

On a day like today...

Idag var jag som vanligt 8.00 hos Nadia för examensplugg...men de räckte med bara två timmar...vi skrev förord och läste de andras arbete...imorgon är de övning på opponering och handledarna ska då bestämma om vi är redo för att gå upp i juni...(hoppas, hoppas) vill helst slippa att gå upp i augusti och kunna ta det lugnt utan "skoltänk" i sommar.

Sen har jag vart på en liten prommis med Elvis...och nu sitter jag här och gör i princip allt annat än vad jag borde göra...(Disken skriker på mej)

Jag måste bara säga att jag älskar den här årstiden, det är så ljust och härligt! och snart är det sommar!

M och T har frågat oss om vi e sugen på att komma till Umeå under Yran..och de hade varit grymt trevligt tror jag! Men som det ser ut nu så har ja ju fotboll den helgen....så kan mest troligt inte fara:(

Nej på tal om ngt annat, så måste jag skärpa mej och börja ta mer kort.....har blivit riktigt duktig på att alltid glömma kameran när man är ute och flänger...


Hoppas ni har det bra...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: