2009-05-16
13:50:30

Sovmorgon..

Idag sov jag alldeles för länge..(sov säkert 12h i natt)..har nyss vart på en liten prommis med Elvis och testat mitt knä litegrann, (hehe folk som såg mej måste ha tyckt jag såg udda ut..höga knän och benböj å allt möjligt varvade jag med medan Elvis slet i andra änden) knäet är bättre men kan inte böja det helt...så därav mitt beslut att jag inte kan spela imorn..varför ens ha tanken på att spela match när man inte är 100%? Ibland är jag dum alltså...
Men hejja ska jag komma å göra iaf!


Alltså jag har blivit smått beroende av att blogga...fattar it varför? För jag skriver då bara skit och inget speciellt intressant..





Nu måste alla svenskar hålla tummarna för Malena ikväll..


Postat av: Nisan

Förstår om du är nervös för att gå upp med uppsatsen, men det kommer nog att gå hur bra som helst ska du se. Det är synd att vi inte kommer att träffas förrän till hösten. Men har jag vägarna förbi Piteå så kan jag höra av mig. Åker till Göteborg i sommar. Kram

2009-05-17 | 09:54:05
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: