2009-05-05
17:45:13

Tillbaka från Mois

Jaha nu har jag nyss kommit hem från en arbetsdag på gamla hederliga Mois...jobbade med Emma, så det var trevligt att få träffa henne, det var ett bra tag sen..
Något sliten känner jag mej....och idag ska jag då inte plugga nå examens..ikväll blire bara vara...se Desperate och kanske äta nå gott. har heller ingen träning idag och det känns skönt eftersom våra träningar är så sena (sämsta tiden) Annars har helgen bara flygit förbi med en trevlig Valborgs...och umgänge i glada vänners lag och liten sväng på stan under lördagskvällens cruising :) Plus icke att förglömma har jag hjälpt Nina en hel del med hennes flytt...i söndags lagade vi tacos ihop..jag, Nina, Malin och lilla söta Yasmine...och tacosen var inte att leka med...hehe Yasmine tyckte nog att jag och Nina var knäppa när vi försökte träna henne att säga Creme fraiche<----- svårt ord att uttala för en femåring..sen har jag till och med skärpt till mej genom att vara ute och jogga i finvädret, och det var inte så jobbigt som jag tänkte..utan det var riktigt härligt..ska repeteras!
 

Nu ska jag börja med lite mat...


Jag tycker bestämt att ni ska ta er en liten lyssning på Lasse Lindhs låt Svenska hjärtan








Postat av: Jonna

Hej :) Skönt att jobba lite också.. Hur går det nu då med uppsatsen, börjar det närma sig ;) NU ska jag äta frukost. Ha det PUSS

2009-05-06 | 07:14:43
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: