2009-11-01
20:28:22

Gratulerar på eran dag!!!

Idag har mamma och pappa haft smörgåstårta + go fika för släkt &vänner. Pappa fyller 60 år idag och mamma på onsdag så de har slagit ihop sitt firande.

Mycket trevligt och gott var det!
De blev överraskade 2 ggr ;). I går kväll när vi var hos M & D och förberedde smörgåstårta, så började det tuta utanför. (U hade tänkt tuta 60 ggr men moster stoppade honom, hehe.) och det visade sig vara min moster och hennes man från Ö-vik som kommit, fast de sagt att de inte skulle komma. Så M å P blev jätte glada. Sen imorse så kom syrran & Silia. De trodde inte de kunde komma eftersom Camilla inte hade sagt att de fått permis från sjukan..

Så två glada överraskningar :) Och jag visste båda..hehe
De fick var sin helkroppsmassage av mej å P...det är dom värda!..
Känns som att de har så mkt materiella ting så det är kul att ge dom en upplevelse.

Måste bara säga att jag har världens bästa föräldrar! Tack för att ni finns i mitt liv.


Pappa sa ett klokt filosofisk uttalande för någon dag sen: " Att förenkla världen är att glömma kärleken."
Min funderande pappa har så rätt så. Nu ska jag vila..Kram till er alla.







Postat av: Elin

Hej snygging! Du får hælsa och gratta dina førældrar i efterskott ;) Kram på dej!

2009-11-03 | 05:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: