2009-11-11
21:18:07

Onsdag...

Idag tog jag mig en sovmorgon innan jag gav mej iväg på jobb. Det var välbehövligt eftersom jag har haft riktigt ont i kroppen efter sprutan. Kännt mej riktigt som en gammal tant.

Jag vikarierade mellan 12-16 på Långskataskolan, och det var riktigt trevligt. Vi var endast vikarier eftersom ordinarie var på utbildning men vi fixade det bra ändå, måste jag säga:) Fast det blir virrigt i huvudet med så mkt barn och när de har ett lite annorlunda system än de flesta andra skolor i kommunen så är det inte lätt att komma inflygande som vikarie, men man får göra det bästa av situationen helt enkelt.

Just nu känns min examen lååångt borta, eftersom vi håller på med matematikdelen i kursen nu. Den känns verkligen jobbig (och det känns inge bättre när man hör att typ nästan alla kuggar på tentan).. men jag ska kämpa. Bara bita ihop!

Fast kommer nog tyvärr inte hinna med så mkt socialt umgänge (som jag vill) de sista månanderna nu, men det får jag offra. Riktiga vänner finns alltid kvar:)

Nu ska jag se Greys..

Hoppas alla har en mysig kväll.






Postat av: Elin

Jag kommer alltid att finnas kvar hos dig Sandra, det ska du veta ;) Lycka till så hörs vi då jag anländer hemma!

2009-11-11 | 23:53:28
Postat av: Anna

Jag försvinner inte och förstår verkligen att det sociala för sig en törn.. Men när du är färdig ska vi hänga och spela oss till en topplats i div 3 ;) Kram.

2009-11-12 | 15:21:53
URL: http://foxygoldfish.blogspot.com
Postat av: Jonna

Så roligt att vara med vikarier :) Går säket jätte bra. Hmm matte, det klarar du!! Ses då det finns tid :) Kram..

2009-11-13 | 20:14:42
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: