2009-11-19
23:43:34

Torsdag..

Usch har suttit och pluggat matte till nu...kommer nog drömma om formler och grejjer.urk..

För att undvika det tänkte jag blogga lite:)

Liten lista på tankar och saker jag ska göra de närmaste dagarna:

* Besikta skrutten..hoppas den nu går igenom!
* Fara med Elvis till veterinären och ge en liten hormonspruta och samtidigt kolla upp hans öron.
* Fortsätta med packningen till flytten...
*Träffa Nina och slå en signal till Denise och Frida och även surra med Sara. För utomlandsplanering!!   Hoppas nu vår sköna efterlängtade examensresa blir av!
*Köpa förköpsbiljetter till Kalles Striptease.
* Afropowerdance. Som jag har saknat att få dansa.
* 6 dagar kvar till LASSE W!!



Måste bara passa på att skriva av mej och säga att jag saknar dej på skolan Linn! Men det är bra att du har följt det du känner.


Ha en bra kväll..

Imorgon är det fredag..yeyyy.

Pusss

Kanske, kanske är vi här och njuter i februari?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: