2009-10-08
14:26:46

Lite olika bilder...

Som ni ser har jag skaffat ny design på bloggen men jag vill fixa till headern :( Någon som är duktig på det??

Mosters söta Silia! Vad jag saknar denna lillfia, har bara varit borta från henne i 4 dar men..






80-tals partajet hos Anna!


Två blivande förskollärare


80 -tals bruttor..(Laddar upp fler bilder på facebook sen..)
Jag och födelsedagsbarnet



haha :)



Idag händer det annars inte så mycket vettigt..jag försöker plugga på min digitala portfolio och sen kring halv fem så ska jag på Afro Power Dance och svänga;)


Härligt höstväder idag..Ta vara på den!! Carpe Diem


Postat av: jecka

My friend, jag mår bara Ok, har städat nalta. Hur mår na själv? :) Haha, ja visst vare bra att ja överlevde helgen, skoj att du o gjorde de ;) Vi måste ju ses snart, va gör du till helgen ? Kanske blir en liten ferre på lördag om du e sugen ? annars kanske vi bara kan hänga, beroende på va som sker ;) Puss gums!

2009-10-14 | 15:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: