2009-10-14
16:07:47

Ödmjukaste tack...!

Har varit på skolan idag och när jag kom hem så har jag mest sovit..tror jag har järnbrist igen så ska börja med järntabletter..suck.

Nu till något roligare,
helgen har varit riktigt härlig..
Fredagen spenderades hos A & Å, där vi surrade och kikade på Idol.
Lördagen så var vi me laget i Skeå. Vi bodde på Malmia...shoppade...åt go mat..såg matchen Sve-Dan (var kanske inte så mycket att se på men..) hade fest på hotellet. Surrade, skrattade och sedan utgång på Balzac, där vi dansade aktivt minst en timma..! Riktigt, riktigt trevligt.
Jag fick även ta emot ett pris som tjejerna hade röstat fram. Jag blev årets värdefullaste spelare.

Som jag blev glad, känns så kul när det är spelarna som röstar fram priset och inte ledarna. Jag tycker såklart att alla tjejer i laget är värdefulla, så många duktiga!  Men jag blev superglad och fick faktiskt tårar i ögonen. Kul att man är uppskattad! Priset bestod av en Björn Axén hårfön. Precis det jag behöver också eftersom min hårfön är väldigt knäpp och vill ibland inte fungera.  Så tack än en gång alla superhärliga lagkamrater. Ni är helt enkelt bäst.
Nu ser vi fram emot en utmanande säsong i div. 3!

Snart ska Lisa kika förbi så jag ska pallra mig att diska.


Har även anmält mig som vikarie på vakansen idag och enligt henne såg det lovande ut med jobb.
Hon menade på att: Du kommer då inte vara ledig många dagar.
Så känns lovande att höra.


Idag är en bra dag!


kramar på er alla människor som finns i mitt









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: