2009-10-14
16:11:31

Onsdag..

Första dagen på fältstudien på Munksundskolan, härliga glada små ettor har jag spenderat dagen med..

Det är något konstigt med min blogg.har iaf fått "Ödmjukaste tack" inlägget publicerat idag igen...Så sorry att det är dubbletter..

Nu mat, sen Afro Power Dance..

Man kan inte älska alla människor men alla människor har en gåva att ge dig. Det gäller att bara vara mottaglig.
Postat av: jecka

Jåå, hon drar ju då, så de blev ingen planering och fest för oss, men anna lundström kanske skulle komma, och då skulle vi festa. Men jag är ledig fredag, jobbar bara till 14, sweet va! skulle va skoj att träffas då, se lite idol och surra ?

Neeej, men va säger du, lilla silia och syrran din.. hoppas allt är bra nu, du måste ju berätta va som hänt! men vi kan ju göra nått fredag hur som helst? kan ju ringas imorrn. Puss my lovely friend :)

2009-10-14 | 21:01:40
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/
Postat av: jecka

Jåå, hon drar ju då, så de blev ingen planering och fest för oss, men anna lundström kanske skulle komma, och då skulle vi festa. Men jag är ledig fredag, jobbar bara till 14, sweet va! skulle va skoj att träffas då, se lite idol och surra ?

Neeej, men va säger du, lilla silia och syrran din.. hoppas allt är bra nu, du måste ju berätta va som hänt! men vi kan ju göra nått fredag hur som helst? kan ju ringas imorrn. Puss my lovely friend :)

2009-10-14 | 21:02:45
Postat av: jecka

Neej men usch, stackars lilla silia, men va bra att hon har blivit bättre, de är ju det viktigaste.

Kan it va lätt att va så liten och inte kunna säga vad om är fel. :(

Jaaha, du ska träffa elin då, de skulle va skoj. Har fårgat jonna också, så vi får väl se va hon säger, då kan vi träffas alla. Men ja kan slå en signal till dej imorrn på dagen/aftonen/kvällen.. ja du märker när du får höra min vackra stämma, hähä.

Hörs dårå, sov så gött nu! pusskraam!

2009-10-14 | 21:46:21
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Heej!

Jag kommer hem idag =)

har ni tid å träffas?

Jag kan fredag på dan och lördag på dan..

Har hunnit planera in gode mycke.

Kraamas..



Vi kan ju höras av!

2009-10-15 | 08:49:32
URL: http://sarlind.blogg.se/
Postat av: Jonna

DU ser gott hos alla, så fin! :)

2009-10-15 | 10:43:29
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: