2009-09-06
12:50:43

Kort summering av vad som hänt sedan sist...

Förra helgen spenderades i Stockholm med Peter, Åsa och Anton. Sjukt trevligt :) Bodde på Ibishotell i Hägersten.. Summering:  Shopping, Grönan med Lustiga huset, där jag för övrigt fick svindel..:), Skansen, Mongolisk restaurang, Laxmiddag med rött vin på Stureplan med Emma och Markus som också var i Sthlm för att sedan dra vidare till Kroatien (måttligt avis)...


Fredag den 28:e augusti kom lilla Silia Chatarina Akritidou till världen.
2 månader för tidigt tittade hon fram, en liten frisk och stark tjej på 1930 gram och 42,5 cm lång.
Jag är så oerhört stolt över min älskade syster! Hon har varit så grymt duktig och stark..

Stolt och glad moster är jag till den lilla vackra prinsessan.























Nu är det snart match...årets viktigaste...vinner vi går vi upp till div.3...taggar!!!



Postat av: Jonna

Så roligt!! ;) En liten liten en :) Fina bilder. Nör ska vi ses då? Puss och kram

2009-09-06 | 14:44:10
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: jecka

Nåååå så söt lill silia är :) Du måste vara världens stoltaste moster! Vi måst styra upp nått snart :) Pusskram

2009-09-06 | 22:34:31
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: